Reklamation

Transportskadad produkt

Samtliga reklamationer anmäls via detta formulär

Produkten får ej användas, monteras, sågas i eller förändras på något sätt för anses då vara godkänd oavsett vad felet är. Produkten får ej heller flyttas från leveransadressen.


Gällande transportskadad/skadad produkt:

Anmäl en transportskadad/skadad produkt via detta formulär inom 3 vardagar efter att du fått din leverans. Är det en synlig transportskada, emballaget är skadat eller tillknycklat, se till att chauffören dokumenterar skadan/skadorna i samband med leverans och bilder ska tas innan emballaget öppnas annars går produkten ej att reklamera. 

Skicka bilder till oss på det oöppnade emballaget samt bilder på skadorna info@agelito.se skriv även ditt ordernummer. Behåll emballaget tills din reklamation är godkänd, eventuell retur av godset sker i samma emballage.

Produkten får ej användas, monteras, sågas i, eller förändras på något sätt för anses då vara godkänd oavsett vad felet är. Produkten får ej heller flyttas från leveransadressen.

Produkter som hämtas på terminal ska kontrolleras noga innan hämtning sker, om godset/emballaget är skadat anmäl direkt till transportbolaget och hämta ej ut godset!


Vi kommer att kontakta dig snarast möjligt efter att din anmälan är gjord!

Bilder gällande din reklamation skickas till info@agelito.se skriv även ditt ordernummer.

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.